Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

tirsdag, maj 31, 2011

Streetheart skattejagt

Lørdag den 28. maj var der Streetheart Beat Festival ved Enghave plads
Jeg mødte op, på denne lidt regnfulde dag, og deltog i skattejagten på gadekunst på Vesterbro. Jagten gik ud på at kigge efter kunsten i gadebilledet ud fra et fint tegnet skattekortet, som man erhvervede ved en stor rund guldmønt. Der var 14 'skatte' - og selvom man ikke fandt dem alle, deltog man stadig i konkurrence om at vinde. Sådan :)
Jeg fandt 8. Jeg ved ikke om, det var godt eller skidt, men nogen gange var det faktisk lidt svært og se, om man havde fundet den rigtige, eller om kunststykket blot var en af de andre, som allerede var en del af gadebilledet, men gevinsten i sig selv om at have fundet noget på murene var nok ...eller et eller andet overskuds- og vinderagtigt...lalala...


Det fine skattekort

En Smil lidt mer'. - Der er by the way masser af Smil lidt mer' på Vesterbro.

Synes denne var så yndig. Fin pige og fine kager.
Kunstig Artig.

På ved post 13 var skatten svær og finde, så gik lidt rundt i området, og stødte på denne, jeg tror ikke den var en del af skattejagten.. Den er lidt uhyggelig, synes jeg.

 Umulig tegning.
Tejn.

Så kan man tænke lidt over den...
Tejn

Fint hækleværk på turen.

Haveagtigt og hyggeligt

Ja, tror nok det her var skatten.... der er ikke så meget mere at sige om den...

Jeg troede først det var en past-up, men den er malet på muren

Så sød elefant - og så praktisk klædt på :)

Denne her synes jeg var en af de sjoveste på hele turen. Den er set i Saxogade.

FIMO

Et par af KissMama. De var ikke en del af skattejagten, men jeg havde aldrig set den før, så ekstra skat til mig :)

Mere Smil lidt mer'

KREA

Ved Enghave plads er de ved at bygge om. Et lokalt initiativ har opfordret til at plante blomster i dåser og hænge op som pynt. Fantastisk ide.

Jeg gætter på det her er Regnbuebanden.

Her er både Kunstig artig og Positiv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar