Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

torsdag, juni 16, 2011

Dictator crawl på Slottet, Carlsberg ved Copenhagen photo festival juni 2011.

Billederne som jeg tog for Erik til Dictator Crawl er nu udstillet på Slottet på Carlsberg, sammen med nogle af de andre billeder, som også har været indlæg i Urban under kampagnen; "Byen set med andres øjne".
Det er sgu meget fedt at se billederne i stor format - eller hvilke som helst billede i stor format, og jeg vil anbefale at tage ud at se udstillingen, inden den slutter på søndag. Udstillingerne er flotte og stærke, og omgivelserne, billederne er i, er rigtig fede eller federe - men mere om min lille Carsberg urbex-tur, i et kommende indlæg.
Hele rummet på 6. sal på Slottet er fedt, det er stort og oplagt at have en fotoudstilling i, pga. de mange ens 'søjler' og de forskellige rum det er muligt at lave vha. søjlerne.
Udstillingen










Bonusinfo:
Manden der står og tisser på sidste side i artiklen, sagde god for billedet, men håbede ikke han blev genkendt af sine far - jeg sagde, at det slet ikke var sikkert billedet kom i avisen, så det er rimelig morsomt, at det blev et helsidebillede af ham :

1 kommentar:

  1. Hej,

    Du har ikke tilfældigvis de her billeder i en lidt større opløsning stadigvæk, vel? Jeg kunne rigtigt godt tænke mig nummer 1,4,5 og 7 til en beskrivelse af projektet, nemlig. Hvis du har, må du meget gerne kontakte mig på dennislehmann2@gmail.com.

    Mvh
    Dennis Lehmann (en af fotograferne, der stod bag projektet) :)

    SvarSlet