Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

lørdag, maj 14, 2011

London - baby

Jeg var på studietur i London med landinspektørerne. Turen bød lige fra egern til indkøbsvogn til T-rex. Bortset fra det, er London altså lidt tom for gadekunst - ellers også færdedes jeg bare de forkerte steder... men det der var, var fint :)
Ved den nye OL-bydel, var der et lille egern, som var flyttet ind

Vi var på "The worlds end"

I camden var der selvfølgelig lidt mere at sjov at kigge på.

Der var stadig lidt efterveer af brylluppet

Jeg fandt en kæmpe space invaders

En T-rex, som brølede og bevægede sig...

På science museum - nu med skygger af bobler
Lygtepælsvarmer i Kigston Garden

Nogen synes det var fjollet jeg tog billeder af indkøbsvognen på bunden af den udtørrede flod - men det var så fine farver :)...

...og her har jeg fremhævet farverne, not so silly after all... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar