Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

onsdag, maj 25, 2011

Videoer... men..men..men... på en billedblog?

Jahh... jeg indsætter lige nogle videoer, men egentlig er videoerne sammensat af billeder, så jeg bryder ikke helt rammerne :)
Videoerne er nogle, som er lavet hhv. september og december 2010. Jeg har bare først lige lært nu, at youtube.com samarbejder med denne blog, og man derfor kan indsætte dem her :) NICE :) 
Den første video er en stop-motion film fra mit kollegium. 24 timer, 1 billede hver halve time, start 6.30. Det jeg godt kan lide, er lysets bevægelse på blokken overfor om natten. Jeg lavede dog videoen om sommeren, så natten er ret kort. Jeg laver en ny til vinter... eller noget...når jeg får tid...engang...

Den anden video er spontant lavet til Kulturnat 2010 i København. Min veninde og jeg  fandt ud af, at man kunne lave en video om kulturnatten og vinde gavekort til Magasin, så vi var på... Vi vandt ikke, og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor...! Vinderne kan ses her, så kan I jo selv vurderer...my ass om kvaliteten af videoen var lige meget...

2 kommentarer:

  1. Anne Vesterlund27. maj 2011 kl. 13.51

    Burde så meget ha' vundet den konkurrence!! :-)

    SvarSlet
  2. Ja, dame! Jeg forstår det heller ikke...

    SvarSlet