Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

onsdag, august 10, 2011

Lygten - Nørrebro

Jeg kan godt lide den effekt mobilkamera har på billederne, så efter en tur i Kamerahuset med tasken fuld af et ny indkøbt nifty-fifty objektiv samt en uge gammel tele-linse, og mit spejlrefleks selfølgelig, så valgte jeg at tage alle de her billeder med mobilen :)
Det er fra omkring Nørrebro station/Lygten



Tian


Cav3ra

Flot collage på Nørrebro sta

Klam rotte

Faldt lige over ham her på vej til bussen.




































Dette var sidste indlæg fra Danmark, for et par måneder. I morgen rejser jeg til Ghana, og bloggen her vil blive opdateret med finurligheder derfra.

3 kommentarer:

  1. En nifty-fifty? Damn you.

    Vi vil se billeder. Ikke med din telefon. Nu.

    :-)

    SvarSlet
  2. Ps. Men godt fundet, alt det streetart, som sædvanligt :-)

    SvarSlet