Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

mandag, juli 18, 2011

En tur på Arken

Så har jeg endelig været en tur på Arken. 
Vi så selvfølgelig Olafur Eliasson - Den blinde passager. Rimelig sjovt og underlig oplevelse at gå rundt, og så kun kunne se 1.5 m frem for dig - pludselig står der et andet menneske foran dig, rimelig spooky.

Min hånd og min medpassager

Fremmed gut



Der var også en anden udstilling af en tysker Anselm Reyle.
Jeg forstod nok ikke udstilling helt, og med fare for at fornærme nogen, lignede opstillingerne af hans værker lidt mit værelse lige nu, dog har mit værelse ikke seje neon lys, sat rundt omkring...:
Mit værelse eller værk af Anselm Reyle??
Dog endte et af hans billeder, som baggrundsskærm på min telefon...enkelt maleri - perfekt som baggrund - så ser det ikke så rodet ud på min skærm...

Kæmpe lærredmaleri, og nu som baggrund på min telefon
Jeg får altid umådelig meget lyst til at røre, når man ikke må, men jeg gjorde det ikke...
"Forladt"
Fin tur på Arken, på sådan en gråtrisk sommerdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar