Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

onsdag, juli 27, 2011

Carlsberg - endnu en urbextur

Ja, så er jeg her igen. Carlsberg. Denne gang med en rigtig urbex'er som har fundet den sejeste indgang, og bevæget sig rundt på Carlsberg en håndfuld gange og derfor kendte sin vej rundt. Det var så fedt - og lidt uhyggeligt, beskidt og farligt sådan en juli aften inden solen gik ned.
Vi begyndte på toppen

En tung byrde - og så tilmed med en fed due på toppen


Uh uh uh, vi var højere oppe end dragerne på skorstenen :)

Vi skulle hele vejen ned i kælderen


Kælderen. Det ligner en robot.

Carlsberg overalt

Laboratorium, hvor der stadig kommer en og noterer nogle målinger i en bog

Flotte fyre

Fine gamle maskiner

Rør i kælderen

Fadøl --> den vej.

Fine gange

Det må have været flot engang - bemærk gulvet



Et forladt rum - total 70'er.

Ikke mere bøvl
Højdepunktet var da vi nåede op til Carl og Ottilia bursten. Jeg har altid troet det var en hel statue og de havde ben.. but no.

Carl og Ottilia

Vi kravlede højere op


...og højere op...

Vi endte her. Et tårn hvor bl.a. bygningsinspektører i tidens løb har skrevet deres navn og dato
Vi er på højde med statuerne
Vi kom også ind i de flotte haller.

I hver krog eller lille bitte rum, stod der øl.

Et kig ind i, hvad vi tror er gamle kar, som er på størrelse med store klasselokaler.


Afslutningsbillede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar