Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

torsdag, marts 01, 2012

Hva' ka du Aalborg?

Jeg har nu boet i Aalborg i +/- en måned, og det er sådan set ret hyggeligt. Jeg er overrasket over hvor meget provins Aalborg rent faktisk er. Det er en lille landsby med storbyfordele, som lange åbningstider og supermarkeder lige nede om hjørnet. OG så er folk meget sødere, folk hilser rent faktisk når man går forbi dem på gaden, personen bag kasseapparatet i supermarkedet (jeg har dog ikke været i Netto, endnu(!)) og buschaufføren siger hej,og folk som ikke kender hinanden snakker sammen i bussen. Hyggeligt, og så lærer jeg at bruge ord som kau, fjalet og hu'e i sætninger, som giver mening :)

Her er lige lidt billeder fra Aalborg so far…
Fugl på Aalborg St i tunnellen


Kanin

Det er sådan lidt herligt uskyldigt

...og så umiddelbart.. jeg har en hånd og noget spaymaling...sååådan...

Jah, ikke alting er lige uskyldigt...Fusk(?) multikulturalisme.
DanskerE kvinder.. Dansk kvinder er udansk?? Der er nogen som ikke kan dansk i hvert fald...

Hygger med øl, ølkunst og studiekammerater, som vælter ølkunst...

Et billede ude i haven på Uni. Jeg tænker altid på Whomping Willow fra Harry Potter når jeg ser det. Jeg forestiller mig at det bare har tabt alle bladene på én gang, og da jeg ikke har været hjemme til at opleve efteråret ER det sådan det er sket. Bestemt!
Der er også hygge i grupperummet. Der bliver lavet seriøst gruppearbejde over facebook og skype med gruppemedlemmer i grupperummet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar