Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

torsdag, marts 24, 2011

Resultatet af Pinhol Camera

Så er filmen blevet fremkaldt fra pinhole cameraet. Yeah...
Desværre var alle billederne overbelyste, (da jeg havde en lukketid på ca. 5 sek. på stort set alle billeder) men men men, så har jeg leget lidt med picasa billedredigering - og det her er resultatet.
Jeg har gjort skyggen skarpere og ændret på farvetemperaturen på stort set alle billeder - og that's it. Mange af farverne var stadig gemt på filmen, så resultat er faktisk blevet ret godt. Hihi...da jeg også selv har scannet alle negativerne ind , føltes det faktisk lidt som at have fremkaldt filmen selv. Først er de helt hvide og så retter man lidt op, og langsomt kommer der et billede frem... fedt...fedt...fedt...

Det eneste billede som ikke er redigeret. Indenfor med dunkel belysning, lukketid ca. 5 min

Aldersrogade - Nørrebro

Mig

Aldersrogade - væg


Aldersrogade

Aldersrogade væg med maling

Vibekegade, Nørrebro


Indgang til Bolsjefabrikken

Udsigten fra arbejspladsen

Min kop - arbejdspladsen

Grob på Nørrebrogade - stort set heller ikke redigeret. Af en eller anden grund blev det her rigtig godt...?

Nørrebrogade

Street art på Nørrebrogade - Det er små duer, men det ses ikke...

Ud af bussen

Metroen - fra oven - lukketid 1 min

Metroen - lukketid 2 min


Amager Fælled

DR Byen

Amager Fælled

Kollegiet

Mig reflekteret i Recieveren

Igen

Kollegiet

Recieveren

Kollegiet


Folk på Nørrebrogade - det her billed er blevet gråtonet


Mig på kontoret - lukketid 10 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar