Om mig

Mit billede
Billeder taget på min vej... Der findes nu også en facebookside, som pendant til bloggen, find den på www.facebook.com/gadeliv

mandag, oktober 11, 2010

Små sedler med stor information


Så har jeg været til dåb i Aalborg. Jeg må ikke tage billeder af dåben, da jeg ellers så ryger i søen i Aalborg hvis de nye undermålere finder ud af hvordan dåben foregår. Derfor tog jeg billeder af alt muligt andet. Så var rundt og kigge på landinspektørlærergangen (som vi ikke har i Ballerup) for at se hvor alle de "kendte" undervisere man kender fra TV (videokonference) hører til. Jeg faldt over denne plakat på gangen, den er ret sjov og sigende. Hver seddel har sit budskab med en klar besked og sat sammen til en plakat giver det er ret fint layout.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar